Linki do swoich blogów proszę zostawiać w zakładce " LINKI", a nie w komentarzu pod postem. Z zakładki na pewno zajrzę na te blogi, bo w komentarzach się w nich gubię :P

niedziela, 21 kwietnia 2013

Ważne 2

Wiem, że obiecałam wam zmiany i będą one, ale jeszcze nie teraz. Przepraszam, ale muszę zrobić sb przerwę od bloga. Wrócę tu już może na początku maja, a może w czerwcu. Nie wiem jeszcze, muszę ogarnąć kilka spraw. Przepraszam, ale jak wrócę to notki będą co 2 dni dodawane i ta historia nabierze sensu. Wciąż możemy sb popisać  pod postami, bo jak widzicie przej jednego człowieka uważającego się za coś lepszego i spamującego mi chat nie mogę tam z wami piać. Do zobaczenia i przepraszam

20 komentarzy:

  1. Dobra niech mu będzie "pojadę ci z tego anonima" ty sobie chyba kurwa za przeproszeniem żartujesz? To ja mam egzaminy a nie ty więc przez te 3 dni wolnego się zmobilizuj i coś napisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurwa, wiesz jaka jest sytuacja :P Wrócę tu, le nie wiem kiedy :p Zawsze możemy popisać na chacie :P I dlaczego jedziesz z anonima??

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  2. Bo tak! no pacz ujawniłam się tam :D genius

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no,sory,ale Prima Aprilis już był :*

    Będziemy tęsknić i czekamy na powrót.

    youaremydefinitionofhappinesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z tobą! :D w końcu to HTA jedyni w swoim rodzaju :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam. ;c
    i-am-katina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, że wreszcie z tym skończysz. Weź mi nie spamuj na blogu. Wiesz od czego to wszystko się zaczęło? Od tego, ze zacząłeś mnie obrażać i Olę na chacie na moim blogu, coś cienko z twoja pamięcią :P Jak chcesz to pisz sb na chacie ale posty zostaw w spokoju, teraz usuwam wszystkie komy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak długo? :(( Nie wytrzymam! :((
    Alley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak długo... Teraz ''powstają rozdziały'' w teorii bo w praktyce to się obijam, a jak się już zmobilizuję to coś mi wypadnie i nici z rozdziału :( Ale dzisiaj napisałam aż 500 słów :P i musiałam przerwać bo genialny D. Postanowił mi wcisnąć Zuzię i uciec :P To wszystko przez niego :P

      Usuń
    2. To kiedy będzie następny rozdział? :) Nuuuudzi mi się ;c
      Alley

      Usuń
    3. Nie mam pojęcia...nie piszę teraz nic nie ma weny :P Wiele ludzi mówi mi teraz, że rap mnie zmienił i zastanawiam się czy nie usunąć tego bloga. Nie chcę teraz tracić czasu na coś co mi już nie daje tyle radości, wolę ten czas poświecić na słuchanie muzyki i rozmyślania :P

      Usuń
    4. Oj tak... rap zmienia ludzi...
      Już słyszałam to milion razy:
      Jebie mnie to:)
      Będę robiła to co chcę i gówno ich to obchodzi!
      Jeśli wypaliłaś się to nie rób nic przeciwko sobie.
      Nie podoba się? Usuwaj!
      Będziemy tęsknić, ale w końcu ' gówno to nie piękna poezja'~ Bonson

      Usuń
    5. Dzięki, ze mnie rozumiesz, dodam jeszcze tylko te rozdziały co mam napisane i koniec :P

      Usuń
    6. Orzesz ty... wzięło mnie na wspomnienia...
      Ci... fanki słonia nie płaczą...
      I widzisz co narobiłaś?! Zaraz się popłaczę. Idę wszystko powiedzieć mojej mamie...
      Hah. I masz karę na komputer i Nutellę :3
      I love my mom ♥
      HHahaha...
      Ok. Teraz to tak na prawdę:
      Będziemy tęsknić;*****************************************
      Czekam na te rozdziały :3
      Czuję, że zrobiłam dobry uczynek.....
      Ouh yea! Ouh yea!
      Bez przesady.... ♥
      Kończę te wypociny :)

      Usuń
  9. Zapraszam na nowo powstały Katalog fotograficzny.

    http://katalog-fotograficzny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń